Bing. Young professional in de creatieve industrie. Niet in een hokje te plaatsen. Bing neemt doelgroepen mee op reis naar bijzondere ervaringen.

Bing Berendsen

Een eerste indruk kun je maar één keer maken.

Anders dan je geboortenaam kun je een naam voor een nieuw product, dienst, organisatie of event wél zelf bedenken. En als je het goed aanpakt kun je een nieuwe naam voor je laten werken om te zorgen dat al bij de eerste kennismaking de indruk is zoals jij die wenst. Wij helpen je daar graag bij.

Stuur Bing een bericht

Fred. Senior communicatie professional. Voelt zich thuis in creatieve marketing-conceptontwikkeling. Maar bedenkt evengoed formats met ngo-achtige inslag.

Fred Berendsen

"Een sterke naam weerspiegelt de identiteit van jouw onderneming of product en versterkt de communicatiekracht ervan".

Het ontwikkelen van een naam is een positioneringsproces. Je probeert door te dringen tot in de kern van de identiteit om daar op zoek te gaan naar de unieke eigenschappen die in de nieuwe naam moeten weerklinken.

Stuur Fred een bericht